27 mei 2024

Teamleider Bedrijfsbureau (36 u/wk)

Wil jij werken bij een unieke organisatie? Als je bij ons komt werken, werk je voor Habion én Vastgoed zorgsector: een landelijk werkende woningcorporatie én een maatschappelijk belegger gespecialiseerd in huisvesting voor ouderen.
Ben jij thuis in het vastgoed én in vastgoeddata? En stuur je daarnaast graag een team aan? Dan is dit misschien wel de volgende stap in jouw loopbaan. Voor een nieuwe functie in onze organisatie zoeken we een ervaren, betrokken en besluitvaardige

 

Teamleider Bedrijfsbureau (36 u/wk)

Wat ga je doen?

Het Bedrijfsbureau verzorgt de verschillende (vastgoed)administraties, ondersteunt de collega’s op administratief gebied en is de spil van de organisatie voor wat betreft de data. Data worden steeds belangrijker in onze organisatie. Jouw team van vijf medewerkers (medewerkers Bedrijfsbureau en datasteward) draagt dan ook in toenemende mate bij aan de efficiency van het technisch beheer en onderhoud, de ontwikkeling van ons vastgoed en de portefeuillewaardering. Jij en je team verzorgen de vastgoed-, onderhouds- en projectenadministratie en het (administratieve) contractbeheer, waaronder het verwerken van orders en facturen en het opvoeren van de begroting in Tobias. Daarnaast verzamelen, registreren, analyseren en beheren jullie de data van de genoemde  administraties.

Jij geeft leiding aan het team waarbij je je medewerkers coacht op de veranderende rol van data binnen de organisatie. Door te sturen op werkprocessen zorg je dat de kwaliteit van de data is geborgd en draag je bij aan de datageletterdheid van de collega’s. Samen met je team zorg je dat de organisatie gebruik kan maken van hoogwaardige vastgoeddata (juist, tijdig en volledig) en van correcte managementinformatie. Je draagt bij aan een juiste invulling van het eigenaarschap van data en richt processen in om deze actueel te houden. Je rapporteert aan de Adjunct Directeur Vastgoed.

Concreet ga  je hiermee aan de slag:

  • Coördineert en beheert het proces van de voorbereiding van de marktwaardering, waarbij je zorgt voor tijdige en nauwkeurige informatie van diverse bedrijfsonderdelen.
  • Adviseert proactief m.b.t. contractbeheer, je stuurt op kosten- en kwaliteitsefficiency.
  • Creëert maatwerkrapportages voor interne en externe belanghebbenden, inclusief periodieke rapportages en managementinformatie.
  • Actief zoeken naar verbetermogelijkheden en voorstellen doen voor optimalisatie van processen en instrumenten.

Kortom, je stuurt een dynamisch team aan in een groeiende organisatie, je blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in jouw vakgebied en je beweegt je door de hele organisatie heen zodat je aan blijft sluiten bij de behoefte van je interne klanten.

Waar kom je terecht?
Het Bedrijfsbureau is onderdeel van de afdeling Vastgoed. Samen zorgen de collega’s van Vastgoed voor het technisch beheer en onderhoud van ons vastgoed, voor verduurzaming en voor het realiseren van nieuwbouwwoningen of ombouwen van bestaande (zorg)gebouwen naar zelfstandige woningen. Zo levert Vastgoed in samenwerking met de afdelingen Wonen en Portefeuillemanagement een belangrijke bijdrage aan de doelstelling om bewoners betaalbare en comfortabele woonruimte te bieden in een veilige en prettige omgeving.
De afdeling Vastgoed kent naast het Bedrijfsbureau drie andere teams: specialisten, technisch assetmanagement en projectmanagement. De specialisten adviseren collega’s van projectmanagement, maar ook de technisch assetmanagers op het vlak van legionella, duurzaamheid, liften, gebouwgebonden installaties en brandveiligheid. Technisch assetmanagers zijn verantwoordelijk voor het regisseren van planmatig onderhoud en het mutatie- en dagelijks onderhoud. Het onderhoud is uitbesteed aan vaste onderhoudsbedrijven, de technisch assetmanagers voeren hier de regie op. Projectmanagement regelt de projecten: sloop/nieuwbouw, transformatie en renovatie. Er is veel aandacht voor de samenwerking met partijen en direct betrokkenen (bewoners/buurt/zorg).

Wat breng je daarvoor mee?

 

  • Hbo werk- en denkniveau met een afgeronde relevante opleiding;
  • Meerjarige (minimaal 5 jaar) relevante werkervaring, bij voorkeur ook in een leidinggevende rol;
  • Gedegen en up-to-date vakkennis en ervaring op het vlak van administratieve processen, automatisering, data-entry en data-analyse;
  • Natuurlijk leiderschap m.b.t. ontwikkeling van anderen, procesverbetering en resultaatgerichte besluitvorming
  • Goed kunnen prioriteren, plannen en organiseren, bekwaamheid in voortgangscontrole en een nauwkeurige en kwaliteitsgerichte werkwijze;
  • Resultaatgerichtheid en besluitvaardigheid;
  • Je bent zeer vaardig in het gebruik van Excel.
  • Kennis van Tobias 365 is een pré
  • Ervaring binnen een woningcorporatie en kennis van volkshuisvestelijke regelgeving is een pré;

Het aanleveren van een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is verplicht voor deze functie en een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.

‘Ga uit van wat ouderen kunnen en willen.

Zo komen we uit op nieuwe woonvormen en tevredener ouderen’.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een uitdagende en afwisselende functie;
  • Een betrokken en dynamische organisatie met ongeveer 75 collega’s;
  • Een marktconform salaris (max. € 6.142,- bruto per maand);
  • Een 13e maand en vakantiegeld;
  • Een 36-urige werkweek;
  • 28 vakantiedagen;
  • Mogelijkheden voor leren en ontwikkeling;
  • Een kantoor op een toplocatie, vlakbij station Utrecht Leidsche Rijn en ruimte voor flexibel werken (thuis, op locatie of op ons kantoor in Rotterdam).

Wij maken graag kennis!

Herken jij je in deze vacature en ben je enthousiast geworden, dan horen we graag van je! Bart Vink & Partners verzorgt voor ons de werving & selectie. Solliciteren kan door je cv en een motivatie te sturen naar Meta Puntman via meta@bartvinkenpartners.nl. We kijken er naar uit je te ontmoeten!

Wil je eerst meer informatie? Bel dan met Meta Puntman op 06-14834048.

Spreekt deze vacature jou aan? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. De werving & selectie wordt verzorgd door Bart Vink & Partners.

meta@bartvinkenpartners.nl
06-14834048