14 juni 2024

HR-medewerker (32 – 36 u/wk)

Wil jij werken bij een unieke organisatie? Als je bij ons komt werken, werk je voor Habion én Vastgoed zorgsector: een landelijk werkende woningcorporatie én een maatschappelijk belegger gespecialiseerd in huisvesting voor ouderen.

Voor onze afdeling HR zoeken we een enthousiaste en resultaatgerichte

HR-medewerker (32 – 36 u/wk)

In deze afwisselende functie binnen ons kleine HR-team ben jij het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden voor alle voorkomende HR-gerelateerde vragen. Ben jij een echte regelaar, die graag de verbinding legt met onze medewerkers en die thuis is in de wet- en regelgeving op het HR-vlak, dan is dit misschien wel jouw nieuwe baan!

Wat ga je doen?

Wat ga je doen?

In het HR-team heb jij een veelzijdige en belangrijke rol bij de diverse HR-activiteiten. Het team bestaat uit twee HR-medewerkers en een HR Business Partner. Samen met jouw collega HR-medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor zowel medewerkers als leidinggevenden voor o.a. personele vragen, arbeidsomstandigheden, verzuim, wet- en regelgeving en on- en offboarding. Je zorgt er voor dat alle zaken rondom in-, door- en uitstroom van medewerkers goed zijn geregeld en vastgelegd, de organisatie geïnformeerd is bij wijzigingen op HR-gebied en dat het personeelsinformatiesysteem (Visma) op orde is.

Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage aan de managementrapportages en het optimaliseren van HR-processen. Het ene moment ben je bezig met verwerken van HR-gegevens in de systemen, op het andere moment voer jij een gesprek met een medewerker die een arbeidsvoorwaardelijke vraag heeft of maak je onderdeel uit van een projectteam waar het bijvoorbeeld gaat om de uitvoering van een Risico Inventarisatie en Evaluatie.

Kortom: een afwisselende rol in een organisatie waar veel ruimte is voor jouw ideeën en initiatieven!

Waar kom je terecht?

Habion is een landelijk werkende woningcorporatie met een frisse kijk op wonen voor (kwetsbare) ouderen (75+). De komende jaren zijn de inspanningen erop gericht om samen met bewoners, gemeenten en andere stakeholders vernieuwende woonconcepten te realiseren voor ouderen. Dat doen we door middel van nieuwbouw van woningen en de transformatie van bestaand zorgvastgoed.

Wat breng je daarvoor mee?

Jij bent een echte regelaar en iemand waar we op kunnen bouwen. Schakelen tussen verschillende werkzaamheden is iets waar jij nou juíst blij van wordt. Je hebt een frisse blik op zaken en vindt het leuk om die in te brengen bijvoorbeeld om processen nóg beter en efficiënter maken. Je zoekt graag de verbinding en legt verbanden, je schakelt snel en houdt ervan om zelfstandig te werken. In de dynamiek die de organisatie brengt, houd jij het hoofd koel en bewaak je het overzicht. Je bent een enthousiaste, ondernemende collega die gevoel heeft voor mens en organisatie die actief de samenwerking opzoekt.

Daarnaast:

  • Heb je een relevante mbo/hbo-opleiding;
  • En minimaal twee jaar relevante werkervaring;
  • Je bent thuis in relevante wet- en regelgeving en personeelsinformatiesystemen;
  • Je bent resultaatgericht, werkt secuur en je staat stevig in je schoenen;
  • Je kunt zelfstandig de juiste prioriteiten stellen, goed plannen en organiseren en je krijgt energie van veel afwisseling.

‘Ga uit van wat ouderen kunnen en willen.

Zo komen we uit op nieuwe woonvormen en tevredener ouderen’.

Wat krijg je ervoor terug?

Wat krijg je daarvoor terug?

  • Een betrokken en dynamische organisatie met ongeveer 80 collega’s;
  • Een marktconform salaris (max. € 4.214,- bruto per maand);
  • Een 13e maand en vakantiegeld;
  • Een 36-urige werkweek;
  • 26 vakantiedagen (bij 36 uur);
  • Mooie regelingen voor leren en ontwikkeling;
  • Een kantoor op een toplocatie, vlakbij station Utrecht Leidsche Rijn en ruimte voor flexibel werken (thuis, kantoor of op locatie).

Wij maken graag kennis!

Zet je je graag in voor kwetsbare ouderen en pas je in bovenstaand profiel? Dan leren we je graag kennen. Steiger B verzorgt de werving & selectie. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Inge Geerling werving- en selectieconsultant bij Steiger B, via 06 – 4224 3154 of inge@steigerb.nl.

Solliciteren kan door je cv en een motivatie te uploaden via het online sollicitatieformulier op de website van Steiger B. De gesprekken bij Steiger B vinden plaats in de eerste helft van juli. De gesprekken bij Habion volgen in de tweede helft van juli en zullen i.v.m. de vakantieperiode doorlopen tot in augustus.

Spreekt deze vacature jou aan? Dan zien we je sollicitatie graag tegemoet. De werving & selectie wordt verzorgd door Steiger B.

inge@steigerb.nl
06-42 24 31 54