Veel van onze bewoners zijn tevreden en wonen met plezier. Toch hebben we de afgelopen maanden meerdere bewoners actief benaderd en om hun mening gevraagd. We concludeerden op basis van hun waardevolle reacties dat er wel degelijk ruimte was voor verbetering – en daar hebben we werk van gemaakt!
Het resultaat? Habion Woonservice heeft een eigen frisse uitstraling gekregen, met een nieuwe huisstijl en een vernieuwde website vol extra informatie. Nog belangrijker: achter de schermen gebeurt er veel. We zijn meerdere processen gaan verbeteren en blijven dit doen. Zo starten we binnenkort met een nieuw DMS-systeem om nog efficiënter te werken en dus alle bewoners nog beter van dienst te zijn.
Daarnaast is ons team versterkt, zijn functieprofielen aangepast en werken we nu met het incassosysteem Mind2Pay. Ook samenwerkingspartners zijn onder de loep genomen. Per 1 januari is Coen Hagedoorn Rotterdam onze vaste onderhoudspartner en is de samenwerking met Jurriëns geëindigd. Sinds 1 maart staat onze nieuwe teammanager, Anna-Maria, aan het roer. Zij gaat de positieve ingeslagen weg van verbeteringen voortzetten.
Habion Woonservice staat voor benaderbaar, betrouwbaar en toegankelijk. We werken nuchter, oplossingsgericht en hebben een frisse kijk op wonen – altijd met als doel om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je vragen of opmerkingen? Weet dan dat het hele Woonservice team voor je klaar staat! We helpen je graag verder.
Team Woonservice